She can´t wait

Nu är skoldagen av klarad, vilket känns skönt!
Vi slutar ungefär runt 1 varje dag! Vilket är så grymt skönt.
Redovisningen gick som den gick, jag kan verkligen inte hålla mig för skratt när jag ska redovisa.
Mickis gjorde det inte heller lättare för mig genom att ringa min mobil hela tiden.
Till och med min lärare sa åt mig att jag var tvungen att sluta skratta. Jag stör mig verkligen på mina lärare för alltid när jag gör något som dom inte tycker om säger dom men lilla ciolina, men vadå lilla?!?!?!



Runt halv fem idag, ska jag iväg med familjen för att kolla på ett hus, sen ska vi nog ut att äta!
Hoppas huset är fint så att vi kan flytta! Inte för att jag egentligen vill flytta men skulle vilja göra om mitt rum!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0