Helvetets natt.

Just nu sitter jag i skolan med rödsprängda ögon har sovit en timme inatt.
Jag vill kalla denna natt helvetetsnatt usch vad jag inte gillar den.
Ingenting gick som jag ville. Jag va så grymt ledsen så jag gick och la mig brevid min mamma och höll henne vaken ungefär hela natten. Förlåt mamma. Som tur är allt löst nu och mitt humör är hur bra som helst.

Idag fyller en nära vän till mig 18 så dagen kan inte bli bättre än hur bra som helst!
Klockan 18.00 ska jag vara hemma hos henne för lite tjejmiddag, hur trevligt som helst.
Sen blir det nog en krogen runda på det!

Det enda som är jobbigt är att jag jobbar från 12:00-17:00 så hur ska jag hinna fixa mig?
Men fint folk kommer alltid sent ;))

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting i skolan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0