Best way

Godmorgon sötnosar!
Nu sitter jag är helt färdig fixad, snart åker jag till skolan.
Klockan 10 ska vi repa i en timme sen klockan 11 börjar föreställningen.
Det blir mycket dans och musik! Vilket kommer bli awesome.
Jag har sätt fram emot denna dag ett jävla bra tag och äntligen är den här!
Jag är fortfarande inte helt frisk men det skiter jag i.
Orkar inte vara den som sitter hemma och gör ingenting längre.


Skriver mer när jag kommer hem kommer sluta runt 3-4 idag tyvärr eftersom vi flyttade fram några lektioner.
Men det skadar inte mig eftersom jag inte varit i skolan på ett tag.
Kanske slänger in en video på mig sen när jag sjunger om jag lyckas få tag i något.

Ha de bra!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0