8/9

Jag valde att sätta lösenordsskydd på min andra blogg. Hade tröttnar väldigt mycket på den och kände att det var dags att börja om på nytt!  Måste bara göra om min design men eftersom jag har ny dator och inga program alls på den dator så blir det väldigt svårt.. Men det löser sig alltid, kan ju alltid göra det i skolan på någon håltimme om jag känner för det.




Min dag idag har inte varit så speciell, jag är som sagt sjuk känns som om att jag aldrig blir frisk.
Åkte ner på stan en stund och fika med mina underbara vänner, som tycker att det är dags för mig att bli frisk, så jag kan vara i skolan och underhålla dom! Jag kollade runt lite i affärer men fick absolut inget speciellt med mig hem lite underkläder bara, alltid bra att ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0